MÅNDAG, TISDAG, ONSDAG & TORSDAG.

hejsan! ♥

jag har ju inte bloggat på ett tag så nu får jag ta igen det...

måndag. jag skrev ju att jag skulle till halmstad med Malin och dit åkte vi, hmm... jag kom till henne vid 12 sen åkte vi vid ett. & shoppade & så... jag har ju lagt upp några bilder på det under detta inlägg. sen klockan halv 4 eller något åkte vi hem. hihi!. sen när vi var hemma vid halv 5 så åkte vi till björkäng, det är en strand till alla som inte vet det eftersom inte jag visste vad det var ^^)
iallafall...
så badade vi säkert i en halv timma eller mer, det var så varmt!
sen kom Malins pappa och hämtade oss så åkte vi hem och duschade och åt, sen vid kvart över 8 åkte jag hem.

tisdag. skola först, sen när jag kom hem gjorde jag typ ingeeenting, så trååkigt!
jag städade mitt rum osv. ingenting att skriva om faktiskt!

onsdag. skola sen jessica så roooligt! först bakade vi lite.. vi både ville baka kladdkaka så då gjorde vi det sen ville hon göra någon kola sak, så då gjorde vi också det. ja, det skulle bli sån hård kola i frysen ^^) ....
sen till sist smothie "eller hur det stavas" sen gick vi ut lite och hon skrev något kort eftersom hon skulle på en studentsak... så sålänge blåste jag såpbubblor, sen åkte vi elscooter eller hur det stavas" så rooligt! till er som inte vet vad det är så är det en kickboard fast med motor så man gasar som en moped, haha! jag älskar sånt ^^)
iallafall sen åkte jag hem vid 20 över 7.

torsdag. skola, sen bara haft så tråååkigt! kollat tv, datan osv...

sen ska jag åka med mamma och köpa godis, vi har frossa imorgon!

DET ÄR BARA EN RIKTIG SKOLDAG KVAR, IMORGON PÅ FREDAG!
efter helgen ser dagarna ut så här innan avslutningen!

måndag. skololympiarden "stavning"
tisdag. simstadion

OCH SIST MEN VERKLIGEN INTE MINST AVSLUTNINGEN!

grattis till er som orkade läsa allt!

pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0