söndag-torsdag

(dålig cambild igen.)
 
HEEEJ! Förlåt för dålig uppdatering igen. I söndags åkte jag med tåget ner till halmstad och var hos Lina till i söndags. Träffade henne i turkiet för två månader sedan. Vi badade och hon visade mig runt i stan och sånt. I tisdags åkte jag hem.
 
Igår var jag ute och sprang med en vän, jag var verkligen helt slut när jag har sprungit färdigt, skakig. I alla fall så duschade jag och gjorde mg iordning när jag kom hem, sedan hämtade pappa mig så åkte vi upp till göteborg och tillbringade dagen där. Åt och shoppade. En mysig dag med pappsen :)
Vi var hemma vid sju och då umgåste jag lite med familjen och kollade på The Vampire Diaries. HEEELT SJUK HUR BRA DEN SERIEN ÄR! började kolla lite smått igår och ibörjan tyckte jag bara att det var en dålig kopia av twilight, men så bra!
Nu sitter i soffan hos Malin och kollar T.V.D, har till och med fått henne att börja kolla ;)

'bilder från halmstad och shoppingen kommer någon dag'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0