ONÖDIG FAKTA

1. Fullständigt namn - Emma Josefine Skoglund

2. Ålder - 13

3. Vart bor du? - Varberg, Halland

4. Bor tillsammans med? Min Mamma och syster

5. Färg på ditt hus? Vitt

6. Hus eller lägenhet? - Båda

7. När är du född? 3 Juli

8. Klass? - 7an

9. Vilket år tar du studenten? - 2018 tror jag?

 

10. Något jobb? - Nej

11. När gick du upp i morse? - Runt halv 7, inte för att ni bryr er om det precis

12. När ska du sova? - Ännu mer ointressant fråga än den förra, men när jag blir trött

13. Duschat idag? - Ja

14. Kramat någon idag?- Ja

15. Pussat någon idag? - Ja kiss

16. Vad har du ätit idag? - Orkar inte skriva allt

17. Dagens klädsel? - Jeans och linne

18. Dagens smink? - Standard. 

19. Dagens sötnos? - Ingen :pPppPp

 

20. Dagens roligaste? - Min syster

21. Har du många vänner? - Hellre få äkta vänner, än många falska.

22. Hur många har du kysst?- haah vet inte, 4 kanske?

23. Vem kramade du senast? - Min kära mor

25. Har någon varit otrogen mot dig? - Nej

27. Har du pojk-/flickvän? - Klarar mig bra utan det

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Diellza ! (förstår mig inte på dessa frågorna, ingen bryr sig väl om vem jag pratade i telefon med sist?)

29. Vem fick du senast sms ifrån? - Malin (samma sak med denna frågan)

31. Film? - Johan Falk

32. Låt? -They Don´t know About Us

33. Mat? - Kycklingsallad

 

34. Dryck? - Vatten, Coca Cola

35. Färg? - Rosa

37. Stad? - London helt klart !

38. Land? - Thailand, jag älskar verkligen det stället!

39. Ämne i skolan? - Inget speciellt så

40. Människa? - Min syster som jag ser upp till väldigt mycket

 

Senaste.

41. Personen du tänkte på? -Min syster, eftersom att jag precis skrev om henne haha.

43. Gången du spydde? - Minns inte det

44. Gången du grät? - Igår

45. Pizzan du åt? - Hemlagad, förra veckan

46. Gången du var i Göteborg? - För två veckor sedan

47. Gången du var i Stockholm? - I somras

48. Gången du var full? - Har aldrig vart full

 

49. Gången du var hög? - Det har aldrig hänt, haah

50. Gången du var kåt? - 

 

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Svårt val. Vit på sommaren, Svart på vintern.

52. Hund eller katt? - Hund

53. Ute med vänner eller hemma och mysa? - Det beror helt på vem man umgås med och vilket humör man är på.

54. Tvspel eller datorspel? - TV-SPEL

55. Singel eller förhållande? - Singel för tillfället.

 

56. Sex eller Kärlek? - Kärlek

58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad såklart !

59. Big Brother eller Paradise hotel? - Big Brother

60. Ljust eller mörkt hår? - Mörkt

61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa

62. Choklad eller lakrits? - Choklad

63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Vänster (för det är ju så intressant för alla att veta vilken hand jag skriver, äter osv med)

65. Coca cola eller fanta? - Coca Cola.

66. Pizza eller kebab? - Pizza

67. Randigt eller prickigt? - Randigt.

68. Älska eller älskas? - Vad är det för meningen med att älska om man inte blir älskad tillbaka ? 

69. Leva eller dö? - Jag vet inte hur det känns eller är att inte leva, så antar inte att jag har så mycket att välja på.

 

Antal:

70. Personer du älskar? - De personer som ställer upp för mig, alltså min familj, släkt och vänner

71. Personer du hatar? - Jag hatar inte någon, men jag ogillar några.

72. Gånger du varit full? - Som sagt, har aldrig vart full.

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - 

74. Glassar du ätit på en dag? - 4 kanske, som högst.

 

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -

76. Gånger du haft minnesluckor? - 

77. Gånger du vaknat och du inte vetat vart du är? - Ingen, hahh

78. Personer du saknar just nu? - Saknar många men bl.aIsabel och Micaela

79. Gånger ditt hjärta brustit? - Enligt brister inte ett hjärta eftersom att man alltid kan överleva sorg, dock kan man bli sårad och få ett stygn i hjärtat, men det går alltid att laga och bygga upp igen. 


Vem:

80. Vill du kyssa nu? - Ingen, heeh

81. Ska du träffa imorgon? - Klassen

82. Sjöng du senast för? - Mig själv i stortsett

83. Hade du senast en facebook-konversation med? - Agnes

84. Spelade du tvspel med senast? - Minns inte

85. Vill du ta med på resa nu? - Min mamma och syster, långt borta.

 

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -

87. Förtjänar att dö? - Ingen förtjänar att dö

88. Är har betytt mest i ditt liv hittills? - Min syster betyder otroligt mycket för mig

89. Vill du sova jämsides med i natt? - Min bästa vän


Vad:

90. Gör dig glad? - När folk i min omgivning är glada

91. Gör dig ledsen? - Finns en del

92. Vill du helst göra nu? - Sova heeh

93. Önskar du att du slapp göra? - Plugga

94. Vill du ha nu? - Finns en del där med

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Ett tag kvar tills dess

 

96. Längtar du till? - Inget speciellt faktiskt, tar en dag i taget. Men det jag ser fram emot nu är julen, så himla mysig!

97. Tycker du om dina betyg? - Har inte betyg men mina omdömen är på topp !

98. Ångrar du i ditt liv? - Finns säkert något, men inget som jag kan komma på nu

99. Är det bästa som hänt dig? - Mitt liv, hahha mobbad :(

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0