sjuk..

hejsan! min uppdatering har varit usel nu det senaste men det har varit för.. i förrgår (måndag) har jag ingen ursäkt men igår blev jag sjuk och det håller fortfarande i sig. feber och suuuper förkyld. i alla fall, hoppas det snart går över. i måndags så bestämde halva klassen ungefär att vi skulle sticka till stranden för att det var så varmt och sånt. efter jag kom hem så började det ju såklart regna men vi väntade lite och sedan cyklade vi. när vi var framme så var det fyra som var med. jag och tre andra. sedan började det SPÖ regna verkligen! haha, sjukdag! idag har jag inte gjort alls mycket. kollat film, vilat ute i skuggan och sånt. ungefär min dag. imorgon blir det nog samma. hoppas ni håller er friska så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0