min kväll och lite till

hejsan! nu ligger jag och ella och kollar på tven. hade ju tänkt att ladda upp mer bilder om konfirmationen, men så blev det inte.. vad har hänt med mig?!
idag har jag gått i flätor nästan hela dagen. skulle egentligen träffa isabella idag men hennes mobil funkade inte så vi fick inte tag i varandra. men sedan efter kvällsmaten gick jag och ella ut en stund och efter en timma var vi tillbaka. då började det regna så vi stack hem till ella och hämtade lite saker och sedan hem till mig igen och åt paj, sedan har vi tittat på film hela kvällen. mysig kväll! vad har ni gjort idag?
imorgon ska jag försöka blogga mer. jag och ellis är nog vakna en stund till, sedan ska vi komma ut imorgon bitti och sen ska jag nog baka lite med mammis eller också träffa agnes. vi får se hur det blir. ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0