KALLT FORTFARANDE


Photo by: Me, Vilma.
Camera: canon eos 1000d.

Hejsan! Det var ett tagsedan nu. Igår var jag på stan och köpte en tröja och sedan fikade jag på ett 
café, eller jag åt. När jag kom hem så pluggade jag och sedan var jag och sprang, smoothie och sånt.
Lite kort om igår.

Lite roligt med bilder?
Idag var det skola som vanligt. Efter de åkte jag hem och åt, fixade mig osv..
Sedan var jag ute och sprang med 2 tjejer. När jag kom hem lite i 5 duschade jag och sedan mötte
jag upp Vilma. Vi stack iväg och fotade. Jag slängde på mig vårjackan och trodde det skulle
vara jätteskönt med det men det var lite för KALLT. Jag tror jag vill ha vår lite för mycket nu.
Ha det bra, ni får gärna slänga någon kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0