FREDAGKVÄLL, SHORTS & CHOKLAD


Photo by: me
Camera: canon eos 1000d
Image: Agnes.

Hejsan! Nu har jag suttit i tvrummet och kollat på Big Brother i mobilen. Jag har kommit efter nu
så jag har massa jag måste se, det är ju så bra med! Jag har kollat runt på gina tricot efter några höga 
shorts. Jag vill verkligen ha det nu till sommaren. Gina tricot har ju fått in så mycket shorts med!
Idag har jag varit ute med 2 tjejer och sprungit/powerwalkat. Lite av varje, i alla fall så har jag provat den nya
marabou lakris eller vad den heter. Jag gillar att äta choklad och lakris tillsammans och chokladen var god
med men jag tror jag gillar den vanliga bäst. Den är i alla fall värd att testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0