OM IGÅR

hejsan! jag tänkte berätta om gårdagen som jag skrev i förra inlägget (igår)
det började med att jag vaknade vid 10 sedan gjorde jag mig iordning, städade mitt rum och duschade.
när klockan blev kvart i 2 åkte jag till stan. jag gick i lite affärer och sedan gick jag ut lite, sedan satt jag
på en bänk och så kom carl så gick vi strandpromenaden. lite omvägar in i stan också (y)
vi hade tänkt att fika men vi hann inte så efter vi hade gått typ i 2 timmar så följde jag honom till stationen så 
hoppade han på bussen och jag gick vidare. pappa skulle hämta mig men jag började gå. 
när vi hade handlat åkte vi hem till pappa och åt semla som jag skrev igår också. jag åt kvällsmat där också.
vid kvart över 8 kom jag hem och då kollade jag på top model med mamma och sen väntade jag en timma och
kollade på big brother, så bra!
ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0