lägger nog ner..

 

idag har väl dagen vart sådär, efter skolan gjorde jag verkligen ingenting. kände inte för att göra något. wilma ringde och kom förbi, kände att jag verkligen behövde snacka med henne. hon hade lite och snacka om med. jag är så glad att jag har henne! i alla fall så blev de väl lite bättre efteråt. just det, jag har tänkt på en sak och jag kanske lägger ner det här med bloggen, känner att jag bara skriver om mina dagar nu för tiden. kameran är dålig, min dator med alla bilder har pajat och macen dampar när jag försöker få in bilder på den. har ingen inspiration heller över huvud taget. jag får väl ta och tänka på detta. jaja nu ska jag dra iväg på vernissage, vi hörs då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0