LÅNGT OM GÅRDAGEN OCH IDAG


Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag vaknade vid halv nio igår.
Gick upp, fixade mig och åt frukost. Vid elva sprang jag och mamma fem kilometer.
Jag har dålig kondition och trodde verkligen att jag skulle dö i slutet och när jag
kom hem. Kändes som jag hade en bomb i huvudet eftersom händerna, huvudet och
sånt typ dunkade. Jag satt mig med ett glas vatten, gjorde lite situps och gick
sedan och duschade. När jag gjort mig klar åt jag middag och sedan efter det
åkte jag till dansen. Där träffade jag Agnes som tyvärr inte kunde vara med.
När dansen var slut satt jag och Agnes utanför och väntade på Elin som
dansade för att mamma kunde inte komma förens Elin hade slutat.
När mamma kom körde hon hem oss. Jag och Agnes åt, kollade på tv,
snackade. Senare bestämde jag och Agnes att vi skulle sova över så
hennes bror kom med hennes saker. Vi åt kvällsmat senare kollade
vi på en GRYMT bra film. VERKLIGEN värd att se! när vi kollat klart
på filmen, "eller jag" Agnes somnar ju innan man nästan satt på
filmen. När filmen var slut var klockan kvart över ett. Då gick
vi och gjorde i ordning oss.
Idag vaknade jag vid nio men låg kvar till kvart i tio. Jag gick upp, fixade
mig och tog på mig, när jag var klar gick jag in i rummet och skulle hämta
något, jag ville inte väcka Agnes men hon vaknade. Jag gjorde frukost
och hon tog på sig, vi åt och fixade oss. Sedan har vi slöat, flummat framför
tven. Sedan bakade vi chokladmuffins och bärsmuffins typ?
Hon åkte fem halv två ungefär. Nu ska jag äta lunch och duscha. Senare
ska jag kanske sova över med min efterlängtade Malin! ♥

Grattis till er som orkat läsa detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0