två dagar på hotell



förlåt för den dåliga uppdateringen idag men jag har inte haft tid att blogga..
jag tänkte berätta om mina två dagar på hotellet.

vi kom dit vid tre, så bytte vi om till badkläder och badade, hade ansiktsmask
och massa mysigt. när vi badat i en timma och trettio minuter gick vi upp och duschade
och bytte sedan om till träningskläder. när vi gymmat i 45 minuter så gick vi och duschade
och vad på rummet en stund sedan åt vi buffé vid halv nio.
när jag och Agnes ätit klart, hämtade vi godiset och satt oss i ett läsrum där ingen var
och snackade, tog kort med mobilderna och kollade runt på hotellet.

idag gick vi upp halv nio och åt frukost, sedan bytte vi om och gick till poolerna,
där badade vi i ungefär två timmar. sedan duschade vi och packade på hotellrummet sedan
åkte vi hem. två mysiga dagar med dig Agnes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0