SLAPP DAG MED MASSA PLUGG

redigerade bilder fort.
hejsan! nu är det torsdag eftermiddag och imorgon är det fredag, äntliigen!
eftersom jag är med i kram-gruppen så skulle vi egentligen till hagaskolan idag men så blev några sjuka "friends ledare" så vi stannade i skolan. jag missade dock provet för det så jag får göra provet imorgon istället. måste plugga på " buffert och växthuseffekt" fy, NO är verklgen inte roligt!
jag har sån lust att bara komma ut och röra mig "springa" meen jag måste plugga tills imorgon.
min dag kommer ändå vara väldigt slapp idag för att jag ska bara plugga, fika med mamma när hon kommer hem "snart", plugga, äta kvällsmat och kolla på 'du är vad du äter' ikväll. hoppas ni har det bra så hörs vi senare eller imorgon. massor av kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0