SÖNDAG OCH MORSDAG UTAN MAMMA.

gud vad fin design jag har nu!
jag skulle lägga in en header och bakgrund & jag visste exakt hur det skulle vara så jag sparade bilderna och allt och gjorde så att det ser ut så här på min blogg nu... 
& så hittar jag inte bilderna på datan nu som jag ska ha... 
men jag ska ju sova hos malin på onsdag så då kan jag nog fixa det, hoppas!

mitt schema inför veckan ser ut så här:

måndag: skolan & plugg 
tisdag: skolan "prov" & inget
onsdag: skolan & sova med malin
torsdag: sova med malin
fredag: åka till pappa & sova över
lördag: sova över hos pappa
söndag: träffa mamma efter hennes resa i turkiet

åhh jag saknar verkligen mamma, även fast hon åkte igår! :(

_____________________________________________________________________

grattis mamma på morsdag! ♥
jag älskar dig mest!

_____________________________________________________________________

eftersom mamma inte är hemma nu så kan jag ju inte ge henne mina presenter så jag får göra det när hon kommer hem. 

/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0