KLASSRESA BYASJÖN 26-27 MAJ 2011

hejsaaan!

jag hade en sån grym kväll och natt, tack allihopa!
vi har badat eller inte jag :$ men många andra! sen hade vi ochså rott en båt ;)
hahah! moa, leonora och emilia åkte ut med båten och dom var så säkra och sa att dom hade rott förr & så. det var ju i en sjö vi kunde bada och ro i så då ville dom åka till andra sidan och sen när dom skulle åka tillbaka så orkade dom inte, dom var väl ute på vattnet i cirka 2-3 timmar sen skulle moa sprattla lite med fötterna i vattnet & då ramlade hon i!
precis när vi kom till byasjön badade vissa och sen satt upp tälten, sen fick man chilla hela dagen!
vi grillade korv till lunch sen hamburgare på kvällen.
när många hade rott så åkte sen jag, alice, nikki & jessica ut en stund sen ville ella in i land och då hoppade jag och alice också av & där stog pappa och väntade på oss, sen blåste vi upp min luftmadrass eftersom alla andra redan hade gjort det, men pappa kom med mitt vid 5 efter jobbet för han & eftersom han skulle vara med och sova över när vi var klara med det så frågade jag och alice casper om han ville spela fotboll med oss, då frågade han oskar också så då var båda dom med, jag och casper mot alice och oskar. hihi, det var jätte roligt men  vi hann inte spela så länge innan alla andra kom och vill vara med. tillslut var vi cirka 14 stycken, men det var super roligt! :D
efter 1-2 timmar när vi hade spelat klart så åt vi kvällsmat och pratade lite. sen började det regna ju! & det läckte in i tältet, fy! :(
iallafall ella och vilma åkte hem för dom fick vatten på sig, hihi!
sen fick vi mycket plats, sen satt vi och åt lite godis och så, sen berättade nikki en skräck historia för oss, hihi! den var rolig! :D
sen kom killarna in till oss och ville bada med det gjorde inte vi, hahah! iallafall...
sen somnade vi "frysande" :(
klockan 7 nästa morgon vaknade vi oh gick på toa, åt frukost och packade ihop våra saker, för föreldrarna skulle komma redan klockan 8 för det skulle ändå regna, men det gjorde det inte innan vi satt oss i bilden och åkte hemmåt.
tältet över är killtältet & detta tjejtältet.


/ emma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0