PICKPACK OCH SEN... KLAR!

jag gör mitt näst sista eller sista inlägg förrän på fredag.
efter skolan så åkte jag på utvecklingssamtal det gick faktiskt bra! (y'
sen åkte jag med pappa och handla eftersom han ska hänga med imorgon till byasjön " super " ;d
sen åkte vi till hemmakväll för både jag och pappa tycker det är godare godis där än på hajen.
så efter vi köpt godis på hemmakväll frågade pappa om jag ville äta på donken med honom så det gjorde jag.
jag tycker egentligen inte det är så gott där, det var ganska länge sedan jag var där, cirka 1 halv år...
iallafall sen nu ska jag packa mina sista saker tills imon, SNART KLAR! (Y)
jag tror jag hinner ett sista inlägg imorgon. annars på fredag, pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0