KALAS PÅ LÄJET!

snart ska jag åka till mormor & sova över där i en hel vecka!
fast det kommer bli ganskta skoj endå. idag vid halv 3 tror jag att det är eller halv 4. iallafall..
då ska jag på kalas till läjet. filippa fyller 1 år och min morbror 44 eller något och Sara 40.
det ska bli jätte skoj! :)

nu ska jag snart äta lunch, men först duscha och ...
jag tror inte jag har med min systemkamera till dom eftersom jag ändå inte kommer kunna ladda upp dom för jag vet inte hur man gör på mormors dator och det är ju inte så roligt att jag laddar upp dom tidigast nästa vecka på lördag eller söndag, inte roligt alls -.-
malin kommer ju också, men jag vet inte... kanske har med sin systemkamera och tar lite kort, isåfall kan jag ladda upp lite på min blogg också :)

jag kommer nog blogga lite i veckan, men ine lika mycket tror jag, KANSKE MER! ;d
nej, men...
det kommer ju inte komma in bilder -.-
jag får skynda mig lite nu tror jag^^)

här får ni en liten fin bild på en blomma!



/ emma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0