IGÅR & IDAG

förlåt att jag inte bloggat ... 
men i fredags hade jag lite otur, hihi!
först var jag ute på rast då, så var det ju så mycket snö .. då blev det ju såklart snöbollsskrig -.- 
iallafall ...
då stog jag & en massa andra uppe på rutchkanan (stavning*.
sen stog en massa när nedanför också, så står jag och pratar med några kompisar, så kastar någon en snöboll rakt i mitt ansikte! så fick jag det i ögonen och så. så det kändes som jag blev jätte trött, sen trodde ju jätte många att jag började gråta. men jag stack in med en gång bara för att jag såklart hade mascara. (inte vattenfast.) det förklarade hela saken! "toppen" eller inte ...

iallafall ... igår var jag & pappa i borås på kalas. sen när vi kom hem vid 9 då åkte vi till hajen. pappa köpte godis & jag kladdkaka, nyttigt va? : ) 

iallafall, sen kollade jag och pappa klart på körslaget och sånt. sen gick vi och la oss vid halv 12 (: .. jag var faktiskt jätte trött ...

puusss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0