FREDAGSMYS

jag tycket faktiskt inte det är roligt att blogga längre, det är ju inte speciellt många som har komenterat på dom 2 inläggen som är här nedanför ...

men jag får la blogga iallafall?

dagen var ganske chill! vi hade först sovmorgon till 9.00
när vi kom till skolan hade vi svenska till tjugo i tio.
när vi hade kommit in efter rasten klockan tio så hade vi svenska till fem över halv elva då skulle vi egentligen ha engelska, men våran engelska lärare var sjuk & fröknarna hade inte fixat en annan lärare så vi fick ha rast till halv tolv, då vi gick och åt ;d
sen kollade vi på film från sjugo över tolv - två? (: ..
hihi! men det var en sån där bellman & gustav vasa film & massa mer. men den var jättebra! ♥

nu tittar jag på let's dance och snart ska äta med pappa. jag struntade i påskbergsdiscot idag -.-
menmen. jag får väl gå nästa gång? x'd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0