FREDAG

hejsan! idag har jag varit hos mormor. man ska ju va hemma en dag efter man har vart sjuk ju, men jag känner mig inte helt toppen (N)(N)(N)(N).
det kommer lite illamående känslor ibland då & då.

asså det är la inte roligt att höra på allt tjat om mina sjukdommar hela tiden eller? :o
nu börjar vi om :D

hejsaaaaaan! :)

idag var jag hos mormor. jag åkte dit vid kvart i 9 så jag var där 9 ..
ja sen har jag typ varit med min lilla kusin fillipa! :D
gryyyyymt trött var jag när jag kom hem .. jag var med fillipa från 10 till 12 då jag åt sen kom jag tillbaka när hon hade vilat middag vid 1 så var jag med henne fram till 16.00! :o
guuud! jag har försökt lära henne gå men det funkar inte så bra än, hon är ju liksom 9 månader så man måste hålla i henne hela tiden ;d
sen har ju hon gråtit i mellanåt också.. åhh vad jobbigt! hihi.^^
sen islutet när mormor kom & hämta mig så gick jag runt och bar på henne, sen så blev hon trött så hon la sitt huvud mot min axel ibland, så gulligt! ♥
sen om man sätter sig ner ibland eftersom man får ont i ryggen av att gå runt & bära på henne så börjar hon skrika. & samma när man lägger ner.
haha! nu när jag pratade med mormor för någon timma sen så hade hon pratat med fillipas mamma då .. så sa hon att fillipa hade somnat kvart i 7 hihi. ^^
ni som inte sett fillipa så kolla ^^)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0