SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

hej emma :) nu kommer det några frågor ! :)
vart handlar du oftast dina kläder?
favorit plagg?
hur många syskon har du ? :)

- jag köper oftast mina kläder på H&M & JC , ibland blir det på Gina tricot.
mitt favorit plagg nu på sommaren är självklart shorts och något linne.
jag har en syster :)

Har du någon kille?
Vem är du kär i ? Glöm inte att du ska svara ärligt:D<3

- nej jag har ingen kille och vill inte ha heller :)
gillar inte någon.


Varför började du blogga :O<3

- har en del vänner som bloggar, så tyckte väl det verkade roligt ;d


jag undrar ljuger du om du har det säg då men bara om det är om mig

- haha jag förstår inte riktigt din fråga ?
 

varför är du så fin? :o

- hehe det är inget speciellt med mig :)


vilka bloggar läser du?
Hur många läsare har du per dag?

Vad vill du jobba med när du blir stor?
Vilken är din favorit blogg?

Vad får dig att gråta?
Vad får dig att skratta?

Vår eller höst?
Vad tycker du mest om att fota?

- linnhs.blogg.se (a) wilmahallenberg.blogg.se  maaaajaas.blogg.se  moabergemyr.blogg.se  madeleineetuff.blogg.se  stinamyblog.blogg.se  mmalinbj.blogg.se  fokis.se  lauraaas.blogg.se , kanske glömt någon :p
runt 15-30 hihi (a)

det vet jag faktiskt inte än (a)
gillar många, har ingen speciell så

ska jag vara ärlig så gråter jag nästan aldrig, så svårt att säga.
skrattar gör jag nästan hela tiden, så nästan allt kan få mig att skratta :D

gillar du någon isåfall vem ?:)

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!
gillar att fota med mina vänner och sånt :)



k, 2 frågor
1. va e ditt nmr?
2. när ska vi ses igen? :D

- det har du redan (a)
när som helst :)


-Hur kommer de sig att en liten plutt som du har blogg?

- haha ebba, tycker väl antagligen att det är kul att blogga ;D


hur kan du va så söt? :o<3

- hehe som sagt, inget speciellt med mig (a)


Vem gillar du? :D <3

- gillar ingen på sättet du antagligen menar (a)


vad vill du jobba med när du blir stor?

- vet faktiskt inte det än :)


Vad fick dig att börja blogga? :)

- som sagt har en del vänner som bloggar , tyckte att det verkade roligt (:


gillar du någon isåfall vem ?:)

- jag gillar ingen på det sättet (a)


Hej emma lille sötnos!
hmm, som sagt suger jag på detta men jag ska nog få ihop lite frågor! ;)

Vem var du senast med?
vilken kille var du tsm med senast?
gillar du någon nu?
på en kille, ska håret vara brunt eller blont?
sixpack eller slöpack?
söt eller snygg?
och den sista frågan, pussas eller kyssas?

HAHA, JAG ÄGER, JAG TOG DOM FRÅGORNA DU HELST INTE VILL SVARA PÅ..NEJ MEN PUSS PÅ DEJ! ;D
<3

- Hejsan! 
jag var med jessica senast :)
haha ärligt talat kan man inte ha seriöst förhållande i min ålder (a) men senaste var typ nathan ?
nej jag gillar ingen faktiskt
spelar verkligen ingen roll, snyggt med båda ;)
hahah du suger malin , sixpack ;d
söööööt & snygg (y'''
hahha pussas i min ålder, lät lite kul ;D

DUUUU SUGER MITT LILLA HJÄRTA! PUSS

______________________________________________________________________________________

hoppas ni fick alla svar ni ville ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0