FREDAG, LÖRDAG, SÖNDAG & MÅNDAG

hejsan, jag har inte bloggat på ett tag. jag vet....

fredag. jag hängde med jessica hem & så gjorde hon iordning oss, sen åkte vi till mig och så gjorde jag iordning mig. sen stack vi till linnea, det var så sjukt roligt!
när vi kom dit åt vi hamburgare sen godis och sånt och hade det allmänt mysigt och roligt! ♥




fina. troll, prinsessor, cowboys, hippier, indianer & katter!
tack! linnea, ella, vilma, jessica, emilia, alice & nikki!

lördag. det började med att jag sålde gt -.-
sen.. duschade jag och sånt sen åkte jag, mamma & elin till stan...
efter det åkte jag hem och packade och åkte till malin.
vi satt vid datorn och sen spelade vi fotboll och spelade in lite filmer när vi sjöng! ;d
hahah! efter det kom jenny, rolle & liam "malins syster, kille och barn" alltså är malin moster till liam, gulligt!
sen åt vi, och så blev klockan 11 & då gick vi till statoil och köpte kladdkaka och popcorn med ostsmak!
när "gästerna" åkte hem så var klockan ungefär 12 så då gick jag och malin upp på hennes rum och hade det mys och snackade lite...

söndag. vaknade upp bredvid malin vid 11 så gick vi upp & så var malins mamma, " min moster" och handlade god frukost! så vi väntade när vi var klara med allt så var klockan 1 och då åkte vi till björkäng och badade, myys!
sen vid 2 skulle vi köpa glass men det var stängt -.- 
iallafall..
vi kom hem vid 4 och då duschade vi och åt.
sen satt vi bara vid datorn och sånt. ♥
här får ni lite bilder från dagen idag på stranden med malin.

Hejsan,hejsan!
nu har Emma precis åkt hem :(
fy, helt seriöst det känns redan tomt , lite överdrivet ändå?!
men åh, dt känns som att jag vill att hon ska vara här hela tiden så vi kan ha det mysigt och skratta! :D
Men det skulle nog vart jobbigt att vara med en kompis hela tiden..
Men här kommer bilder från helgen med Emma!



måndag. "idag" det var en riktigt chill dag! det började med att jag vaknade vid halv 7, gick upp och åt frukost, borstade tänder & borstade håret.. jag var jätte trött och gick och la mig  igen från 10 i 7 till halv 8.
när jag kom till skolan vid 8 så hade vi håstensolympiaden "stavning.
det är att 5orna ska ha olika stationer som mindre barn ska göra.. F-4 jag hade vattenhinderbana med ella, emilia & jessica. vi satt bara ute i solen och visade hur dom olika grupperna skulle göra, åt godis eller fika. sen hade vi "korta" raster.. eller inte!
vi hade först rast på en halv timma eller mer, sen hade vi en rast efter lunch som var på en timma. men vi satt bara i solen och väntade.
när jag kom hem var jag med ella och vilma.
ja, det var min dag.

IMORGON BLIR DET SIMSTADION MED HMM... HALVA SKOLAN! (y)

puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0