GOD KVÄLL/NATT

god kväll/natt!

idag har jag inte gjort någonting, jag har varit inne hela dagen nästan! :o
det har ju varit så underbart fint väder ute, men ... jag har bränt mig skit mycket! :(
inte bra alls! det var igår jag brände mig, vinden lurade mig totalt! såklart vet jag att man blir solbränd av att ligga på stranden i solen. men vinden blåste lite lagom så att man varken var varm eller kall, när jag kommer hem så ser jag värsta brännan över och under bikini underdelen. jag är bränd på hela ryggen och bak låren :'(
det gör ju så ont! vi får hoppas att allt nästan är borta imorgon! det lockas väldigt mycket att vara ute! men jag vill faktiskt inte vara det för brännan, men iallafall imorgon så när jag vaknar så ska jag äta och fixa lite sen ska jag och mamma gå till elgiganten och köpa laddare i need it now! :( 
sen ska vi gå en runda innan vi äter lunch, resten av dagen är inget planerat.
men vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0