HALMSTADS BADHUS - FIKA

hejsan!

min dag blev hur lyckad som helst, säkert den roligaste dagen i mitt liv!
seriöst :o ..
SÅ HIMLA KUL, OCH JAG SKOJAR INTE ELLER JO DET GÖR JAG!
______________________________________________________________

min dag blev inte som jag hade tänkt mig, inte malins heller för...
vi gjorde ju samma sak idag, å gud vad jag är rolig :D
nej men, nu ska jag berätta...

det började med att jag blev väckt halv 12 så somnade jag om till 12
så gick jag upp och åt mat, packade och gjorde mig iordning.
sen vid lite i 1 åkte jag och mamma till tvååker, till malin och susanne alltså.
så åkte vi tll halmstad halv 2 kanske?
så vet jag inte när vi kom till halmstad, det kanske tog en halv timma. nej, jag vet faktiskt inte!
tror ni att vi kom till halmstadsbadhus?
nej, vi åkte runt i en timma eller mer för att mamma och susanne inte kan hitta
i lilla halmstad, eller är det stort?
jag vet inte.
så vi åkte till ett fik och fikade, sen hann jag och malin gå 2 affärer. roligt?
först gick vi in på jc, snacka om att bli besviken. inga kläder nästan, till tjejer...
och sen vero moda.
sen åkte vi hem och nu sitter jag här och har allmänt tråååk.
men mamma och susanne har lovar att vi ska åka nästa vecka, om det är vecka 31 :D
så.. jag stryker denna dagen  kalendern



puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0