24/7 2011

hejsan alla söta bloggläsare!

jag tycker detta väder är så tråkigt, det är ju sommarlov.
det ska vara varmt och strååålande sol!
men... imorgon ska jag, malin, mamma och susanne till halmstad/boråsbadhus,
det kommer bli suuuuper! (y)
men idag vaknade jag upp med malin i mitt rum, så gick vi upp vid halv 11 eller
något och åt frukost sen fixade vi oss och satt oss vid datorn, det finns ju nästan ingenting annat att göra
i detta trååkiga väder (n)
iallafall. vid 2 åkte malin hem, då åkte jag, pappa och elin till stan
och åt pizza sen skulle pappa köpa byxor så v hjälpte honom, det blev
chinos. sen åkte jag och elin hem, nu är hon med jonna och jag typ bara...
chillar!



min lilla sötnos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0