2 FRÅGOR TILL ER SOM LÄSER BLOGGEN

hej allihopa!

hur mår ni idag? jag mår på topp nu iallafall.
idag ska jag nog dra mig ner och bada på varmbadhuset medans mamma tränar,
annars bakar jag något gott hemma.

jag skrev ju igår att jag, alice och emil hade tagit lite kort men jag kan inte uppdatera dom nu iallafall
för jag har glömt min kamera hemma hos alice, men jag tror att jag hämtar den senare idag annars
förhoppningsvis imorgon.

______________________________________

eftersom min statistik har höjts väldigt mycket på sista tiden har jag 2 snabba och enkla frågor till er.
varför läser du min blogg?
om du inte tycker att min blogg är jätte bra, vad skulle jag då lägga upp mer om?

jag hoppas ni kan svara på frågorna eller iallafall en fråga :)
_____________________________________

här är 2 små svartvita bilder på lilla jag just nu.



/emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0