5 VIK

hejsan allihopa!

det är ju så sjukt underbert fint väder ute idag.
jag har varit på stranden hela dagen idag med moa, det började med att moa kom till mig vid 12
så cyklade vi till 3 vik, fööör.. jag trodde det var fint vatten där på ett ställe
som jag tycker är jättebra!
jag har varit där förr, men då har jag inte varit sugen på att bada så..
jag har nästan inte ens tittat ner i vattnet.
så när vi var där läängst ut på 3 vik så bestämde vi oss för att åka någon annan stans
så vi cyklade till 5 vik och där hittade vi bäästa platsen!
så vi bytte om och gick ner mot vattnet, usch!
det var ganska kallt tycker jag men moa tvingade mig, så jag doppade mig
& så badade vi i 1 timma kanske. sen gick vi upp och solade en stund
och gick och badade igen, 1 timma då med tror jag.
& gick upp och solade igen, sen vid 4 åkte vi hem.
och så duschade jag och åt.
nu har moa kommit igen, och vi ska nog sova över!


en gammal bild på mig sen i sommras/hösten förra året!

huuuuuugs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0