TISDAG

hejsan!

efter förra inlägget åkte jag och moa hem till mig och hoppade studsmatta.
vi gjorde det i kanske en timma sen tyckte vi det var jätte varmt så vi stack hem till
mig och hämtade badkläder och sånt sen okte vi hem till moa och bytte om.
sen hoppade vi i hennes pooool! (y)
efter en timma gick vi upp, det var ganska kallt, i luften.
inte vattnet, men det blev kallt endå -.-
iallafall. sen gick vi in och badade "varm-bad"
för vi frös jätte mycket!
sen vid 4 stack jag hem och åt, sen klockan 5 kom mikael hem så åkte vi på kalas
& där var vi till ungefär halv 8 sen cyklade vi hem och så kollade jag på tv.
den var nog slut för en timma sedan.
sen gjorde jag iordning mig & så ska jag nog snart sova, jag är väldigt trött!
såå.. detta är sista inlägget för idag.



yääy, fin!
gammal bild sen förra sommaren, eller hösten. äsch! jag vet inte...
jag saknar min fina zeke! :(

hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0