SÖNDAG, MÅNDAG, TISDAG

åh! jag är verkligen jätte dålig på att blogga.
jag skrev ju att jag skulle skriva om i förrgår tror jag.
allafall, i söndags började det med att jag vaknade 10 gick upp och fixa mig
sen kom pappa halv 12 så bärde vi av till borås, nej men vi åkte till borås :p
när vi kom dit var klockan ungefär 1 så åkte vi till min gammelfarmor och
hjälpte henne att flytta till ålderdomshemmet tror jag det stavas.
jag tycker tiden har gårr snabbt, hon är redan 88.
när vi var klara var klockan halv 5 då åkte vi och hämtade min faster på
sjukhus, hon hade gjort något med sin häl så hon behövde gippsas "stavning"
sen vid 5 åkte jag och pappa hem till farmor och åt, sen hem!

______________________________________________________________________________________

igår chillade jag bara, städade mitt rum och var med alice.
sen åkte jag, mamma, elin och mormor till sjukhuset, jag är inte sjuk!
och sen kollade jag på JOHAN FALK!
åh gud, jag älskar johan falk filmerna!

________________________________________________________________________________________

idag vaknade jag klockan 11 gick upp tog på mig träningskläderna och ringde alice,
så kom hon och så började vi träna.
vi körde med hantlarna här sen stack vi till pappa, han har en bocksningsäck "stavning"
så vi stor där och slog hur mycket som helst och så höll vi på med andra hantlar pappa har också.
vi skulle ha ett litet träningspass idag.
men nu ska jag äta, alice är hemma och äter sen ska vi fortsätta vara, men inte träna!
jag skriver senare.

seeeya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0