ÖVERNATTNING HOS MOA

hej alla söta bloggläsare!

igår skrev jag ju att jag kanske skulle sova hos moa, det gjorde jag också!
det var jätte mysigt, först åkte vi till hajen och köpte lite myssaker,
sen åkte vi hem till mig och hämtade sovsaker, och cyklade tillbaka till moa &
fixade lite i hennes lekstuga eftersom vi skulle sova där i en bäddsoffa,
sen kolla vi på " som man bäddar..."
sen blev klockan halv 1 och då somnade vi.
idag vaknade vi halv 11 och spelade lite play station, sen gick vi in och åt frukost,
nästan precis faktiskt ;d ...
vi vet inte om vi ska åka till stranden eller inte, det kanske är kallt.
för... det är inte samma väder som igår, blåsigare tror jag.
vi ses senare.

huuuuuugs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0