FREDAG OCH LÖRDAG

tjatja! :)
igår bloggade jag ju inte, men jag hade helt enkelt ingen lust!
igår började det med att jag vaknade vid 10 gick upp och hm... vad gjorde jag? :p
jag tror jag satt vid datorn eller nej, jag kan inte sriva om igår innan jag träffade min
sötnos alice! :D
hon kom hem till mig vid 4 så satt vi vid datorn lite sen gick vi till pappa och hoppade studsmatta, sen
åkte vi lite kickboard :p.. det är jätte roligt. för alice sitter där fram på kickboaden och jag tar fart.
ni kanske inte fattar...
iallafall. sen vd halv 7 gick hon hem för hon skulle vara med sin mamma eftersom hon inte
vart med henne på 1 och en halv månad!
sen gick jag hem och inte gjorde någoning, tror jag :)
_______________________________________________________________________________
dag började det med att jag vaknade halv 9 och såååålde gt! :o
fy, det suuger verkligen men... jag vill käna pengar ;)
sen vid 11 åkte vi tll stan, jag fick köpt ett läppglans och 7 ringar tror jag :)
sen fikade vi på ströget, och sen hemmåt!
jag har faktiskt inte solat idag, jag har inte orkat...
jag har försökt att sova :p
okej, nu har jag ingenting mer att skriva om. såååå!
hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0