14E BILDEN - EN BILD SOM PÅMINNER DIG OM GAMLA TIDER



dessa 4 bilderna påminner mig om gamla tider.

den första bilden är när jag äter glass, det är från när jag bodde i blixtorp förra sommaren. 
jag saknar det väldigt mycket! jag hade så mycket att göra o.s.v


den andra bilden är när jag och elin åkte i mormors bil dock kommer jag inte ihåg vart vi åkte men jag vet iallafall att elin tog bilden och att jag lånade hennes gamla solglasögon, jag tror att det var förra eller förrförra året, jag vet iallafall att det var inne att sminka sig som fjortis. jag sminkade inte mig alls mycket, jag sminkade mig bara yttepytte lite ibland inte alls ofta, kanske 2 gånger under sommaren. jag tyckte iallafall att det var coolt. ibland tog jag lite lite fondition av elin och strök det på läpparna. sen hade jag ingen mascara bara massa uttorkade som jag tyckte var bra eftersom jag bara ville ha lite mascara. jag hade fått av mascaror av elin när hon inte ville ha dom eftersom dom nästan var slut eller uttorkade men dom ville jag ha endå. jag har några bilder på när jag "försökte" vara fjortis. goda tider! :p

dom två sista bilderna är från förrförra sommaren, det är jag nästan helt säker på.
det var när sophie var i sverige några veckor eftersom hon bor i norge.
jag tyckte det var jätte roligt att vara med henne. när vi tog bilderna så hade jag min andra rosa mobil som vi höll på med hela tiden från att ta kort till att skriva på korten som man kunde göra på något program.
jag tror att jag och sophie var väldigt mycket när hon var i sverige. jag har massa bilder på oss när vi tog bilderna, nu har jag suttit och ränkat dom men vi tog prick 101 bilder den dagen!
den första bilden som ni ser på mig och sophie så kanske ni ser att hon är mycke längre än mig, eftersom hon står på knä eller hur man säger. den andra bilden ser ni nog också att hon är mycket större än mig. ni har säkert förstått att hon inte är i min ålder eller så. hon ska börja i 2an på gymnasium. men om hon bodde i sverige som hon gjorde innan så skulle hon börja i 1an på gymnasium. i norge hoppar man över förskolan eller vad det var, jag kommer inte riktigt ihåg hur det var. men jag vet iallafall att i norge skulle hon börja i 9an och i sverige skulle jag börja i 4an! 


såklart har jag en massa bilder som påminner om gamla tider, men det skulle ta väldigt lång tid att lägga in dom & skriva för det vill jag väldigt gärna göra. men jag kan göra det någon annan gång!


/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0