KÄMPIGT ATT GÅ TILL STAN I DENNA SNÖN? :o

jag måste berätta en sak! :o .. idag vaknade jag vid halv elva, aa så gick jag upp & gjorde frukost till mig & elin. sen kom laura och så skulle dom å köpa hårfärg till laura för hon skulle färga sitt hår brunt, det blev faktiskt jätte bra :)
aja, å så hade elin en tröja som hon skulle lämna tillbaka .. så a, hon frågade mig om jag kunde d så jag " GICK TILL STAN " kääääääääääämpigt! men money ska man ju få för det också ;) ... sen gick jag t mammas jobb & så vikade jag lite där, sen åkte jag med mamma hem å så, :) hahah" igentligen hade jag tänkt gå hem, men det var ganska jobbigt för all snö! :o aja, sen har jag inte gjort så mycket, typ bara chillat .. :D 
Här kommer min outfit



förlåt för bilden, men jag hade ingen annan.. så a, men ni behöver inte kolla på ansiktet tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0