SÖNDAG



hejsan! :)
som ni ser här uppe så har jag gjort en ny bild :) "fin? jag blev faktiskt nöjd! :D
iallafall.. idag har jag inte gjort så mycket. jag blev väckt vid 9 sen så fixa jag mig & så .. 
vid halv 11 så åkte jag iväg och bada i havet sköööööööönt! :o ' nej heheh jag skoja ;)
jag bada i ett badhus såklart! :p sen vid halv 2 kom jag hem så åt jag sen såklart tvinga mamma mig ut & gååå! :o såå aa ... sen satt jag mig vid datan ju så dagen har varit ganska slapp ändå. IMORGON BÖRJAR SKOLAN! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :( så det blir la i sängs tidigt idag då för man kommer väl inte kunna somna eller något? fast jag är fsktiskt ganska trött redan.. 
det kommer ett inlägg här efter ganska snart för jag ska visa några bilder jag har gjort om? ;) (y) ...

pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0