mysdag (:

hej :) ...

jag vet att det ar varit dåliga uppdateringar på bloggen men ... jag orkade inte idag, för jag är såå grymt trött! "suck"
iallafall idag började dagen med att jag vaknade 11 så gick jag upp & enu en dag gjorde jag frukost till elin -.- 
men inte mer .. för jag rostade mackor, sen typ efter en timma kommer hon ... iallafall - vid halv 3 idag fick vi besök av mikaels föreldrar & mikaels barn jonna å hennes kille simon... förätt: tomatsoppa varmrätt: kalkon efterätt: marängswich "stavning* jätte gott faktiskt :) (a)
sen skulle vi gå ut & gå när alla hade gått så då gick vi bort mot äckregården .. så började elin typ helt plötsligt molla mikael .. så då blev det värsta kriget ;d hahaahh. sen aja .. jag & mikael. mot elin & mamma! :) ... 
men sen ville inte jag vara med i någons lag mera .. :P
jag ska bara visa hur grymma jag å saga är på att typ rimma aja lalalalalalala ...


bra va? "host"

/e♥

Kommentarer
Postat av: saga bäst :)

haha! älskar dig gmn. vi e grryyyyymmmaaa :)

<33333333333333333333333333333

2011-01-09 @ 16:41:23
URL: http://bbooooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0