malin & linnea

ja, nu idag så vaknade jag vid 12 vääääldigt sent för att vara mig :O .. 
sen så åt vi frukost vid kvart över 1 & då knackade det på dörren & då var det mormor som skulle hämta mig hos malin, för jag skulle till doktorn .. så alla skyndade sig å så. sen körde mormor malin & linnea till stan å mig till doktorn :( ... jag har fått någon sak under min nagel. dom klippte först min nagel sen skrapade dom under den.. så skulle dom skicka det till labbet sa han , eller vad det nu heter ;d .. jag är rädd! :( .. han sa typ att det kunde va ..... eller ....... , jag vill inte säga det :(.. aja sen skjutsade vi hem malin & linnea till malin.. sen åkte jag med mormor hem till mormor :) .. & där är jag nu, sen imon ska jag nog träffa malin :D 
heheh"  

puussss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0