igår :)

jag kunde inte blogga igår för internet funkade inte :(

igår: vaknade jag vid halv 10 så gick jag upp & duschade sen vid 10 stack jag till pappa och åt frukost :) 
sen vid 12 gick jag till jessica .. eller a hon mötte mig vid skolan :D .. 
sen så gjorde vi inte så mycket .. bara att vi gick på bio vid 4 på narnia 3 3D

den var faktiskt riktigt bra fast jag inte har sett 2an :) 
sen vid 6 körde pappa hem jessica och jag åkte också hem :) .. sen vid 7 ville mamma hyra film så då åkte vi och gjorde det :) jag valde alla 3 :) en hetter Dear John eller något .. sån vampyrer suger och Camino. Vi började kollade på Camino igår till 10 för då blev jag suuuper trött! :o 
så jag ska fortsätta idag tror jag (y) ... 
Det handlar om En tjej som är så otroligt sööt. sen får hon cancer .. den är sann :(


/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0