JAG TYCKER ATT DET ÄR DAGS ...

Jag tycker att det är dags att kanske lägga in ett längt inlägg? Nu på sista tiden har jag bara lagt in korta och många eller? ;) .. Kanske inte ;'d
Aja, Idag började det med att jag vaknade 9 sen gick jag upp och gjorde mig iordning. Sen vid 11 stack Jag, mamma & Elin till stan. Sen vid halv 3 kom vi hem och då skulle vi ut och gå :p eller aa. Inte Elin. Jag, mamma & Mikael gick strandpromenaden det var faktiskt skönt. Sen kom vi hem runt 5 då satt jag lite vid datan & så sen körde mamma Elin & Jonna till Jonna. & eller före handlade vi ;) .. Roligt va? :D aja sen åkte vi hem och gjorde mat. Kött :) .. Sen blev det efterrätt. Kladdkaka. Nu händer det inte så mycket mer idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0