BORÅS ARENA.

hej bloggen! :)

ca för en timme sedan kom vi hem ifrån borås.
kollade elfsborg-mjällby 2-0 bra jobbat! (y'

efter det gick vi till MAX & jag blev verkligen över mätt inte så gott -.-'
och sen halvägs hem blev jag sugen på godis:P
men sen när vi kom typ fram till donken "förbi där sa jag att vi inte behövde köpa det men då hade ju såklart pappa blivit sugen, så ..
så nu sitter alla här och äter godis, men verkligen inte mycket alls mycket för min del.

idag fick jag sålt min säng också sköönt faktiskt (y)

______________________________________________________________________________

imorgon blir det att måla min vägg svart & möblera lite :) ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0