SKOLA OCH HEMMA.

tjeeeeeeena ;)

det börjar bli tråkigt när jag skriver om skolan varje dag
det tycker jag faktiskt själv.

men jag får la skriva lite då & då ?

men aja , idag hade vi ju olika ämnen och blandannat idrott & då hade vi jogging & typ ngn rugby ganska kul iallafall (y) ...
å sen slutade vi 13.20 ganska soooft faktiskt? ;)

och sen skulle jag ha följe med ella hem ifrån skolan, så "råkade" jag köra in i hennes framhjul vid brandstationen, så vi typ fastnade & ramla och då kom typ en brandman ut å frågade om det gick bra.
min cykel såg helt cp ut & min korg var helt platt ;o ..
men det blev fixat (y).
fyffan vad det var skoj :p

men sen kom man hem och typ inte gjorde någonting, det blev datan -.-
& sen kom pappa hem å skulle åka t stan. så frågade jag om han kunde köpa svarta skosnören t mig & det kunde han, roligt va? haha :p
& sen klockan 19.00 stack jag t mamma för hon fyller ju år idag sen var jag hos henne t 20.30 då jag kom på att idol var, så jag stack hem och kollade en stund för jag hade ju ändå missat en halvtimma menmen ..
& nu hade jag tänkt att jag skulle sätta mig å kolla på tv ;).
bloggar mer imon:)

pusshej ♥




Kommentarer
Postat av: Jonna :D

Nice tröja!

Saknar dig :( §

Måste va snart ! §§§

2010-09-13 @ 14:55:52
URL: http://jjonnapaulinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0