ALICE.

Hej :).

förlåt men jag han faktiskt inte blogga igår kväll som jag sa att jag skulle -.-'

men idag började dagen med att jag gick upp 07.00 &  skolan som vanligt ..
sen efter skolan hade jag ingen cykel så alice skjutsade mig hem å så stack vi till fyndmagasinet och köpte godis sen cyklade vi till stora lekplatsen :P
& där träffade vi alexander sen kom benjamin och leonard suuuper coola! :D
men nu har alice gått hem och jag har verkligen jätte tråkigt! :(
det blir la att göra läxa nu -.-'
MEN IMORGON HAR JAG SOVMORGON TILL 09.00 (y)
det blir la idol snart då :)
bloggar mer imorgon.

puusss ♥

Kommentarer
Postat av: alicedencoola =)

jag har det också tråkigt :(

varför stack jag förut ?!

men det ända man kan la göra är att göra LÄXA ! :(



ajja , men ses imon sötnos ! :D<3<3<3

2010-09-16 @ 19:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0