INGEN RUBRIK.

hejbloggen ... :)

nu är jag hemma hos maalin igen (y)
just nu så sitter vi och kollar på idol men innan så kom maalin in i sitt rum med en tandbetare & skulle tända eld på den för att visa hur fint det såg ut ... 
sen typ ville vi prova på toapapper, så höll maalin i pappret och tändaren och tände, & det började brinna så hon bah: EMMA & släppte pappret. så pappret delade sig och en del flög mot min väska och maalins kläder som låg på golvet så vi fick värsta panik! - men iallafall så tog jag en halva och maalin en halva och stampade på ..
jag trodde det skulle göra ont när det brann fast det gjorde det inte :) .. 
sen stack vi ut meden tändare och en stor toarulle och skulle tända eld på , fast det blåste som fan :(
sen gick vi in och åt godis & var med hennes tre hundvalpar :) TAJSON, DIVA & GASTON :D
bloggar senare :)

Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0