övernattning med malin.

hhej bloggen :) ..

jag bloggar typ aldrig längre! :o .. & det ska jag inte säga eller att jag ska ta igen.. för då kanske jag ljuger -.-
aja, iallafall.. nu sover jag över med bäästa hnfaswözbu<3  vi har det skojigt tycker jag! (a)
innan fotade vi med min nya kamera som ni ser på bilderna där nere.. en canon EOS 1000'D :D
jag är suuuuper glad! 
nu har jag precis fixat lite med hnfaswözbu's håår! (y) ... " HÄÄÄRLIGT " 
en stor toffs ( stavning" på huvet .. " en stor en " :D:D:D
^^ en stor en^^ ni kan aldrig gissa ut vad jag menar, när jag säger stor , då e det STOR alltså..
nää, men asså .. jag har damp ;d
efter detta inlägget kommer ett annat på: fredag, lördag & söndag . h3h3h3h3 :)
vi ska nog snart gå & nana :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0