en underbar månad med världens bästa kille. ♥

nathan,du är bäst.
du är absolut värdens bästa kille!
jag älskar dig som fan ♥.
dom orden är så äkta det kan bli.
du får mig ALLTID att le , så jävla uuunderbar är du .. så himla äkta, och jag saknar honom som fan.

de va 10000 år sedan sen jag träffade honom sist, och för varje dag som går, saknar jag dig ännu mer!


med alla ord som snurrar i mitt huve, hur stor betydelse du gjort i mitt liv.
jag vet varken vart jag ska börja eller om det ens finns ett slut att sätta.
för de du är till mig är så svårt att överhuvudtaget förklara med ord.

för snart en månad, har du varit allt för mig.
det känns ganska obehagligt att förklara en person som ens värld ens allt det ända man behöver, men det är faktiskt så det är. för med dig är allting bra med
dig så överlever jag. och min värld skulle inte se ut så som den gör idag
om det inte varit för dig. för allt du gett mig och öppnat ögonen för mig. du
har lärt mig se livet på ett helt annat sätt än vad jag gjort förut. för det är
med dig, som det är en helt annan sak, på en helt annan nivå, bäst!


vill bara att du ska veta ..
du är det BÄSTA som hänt mig älskling.

17/7-17/8 
jag älskar dig

1 månad

sen du tog mitt hjärta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0